Ik heb gisteren de sharkoon drivelink ontvangen, hd aangesloten, maar toen bleek dat de sharkoon wel werd herkend via de usb poort maar dat de HD niet zichtbaar werd. Dacht eerst dat het kwam omdat de hd nog op slave stond, deze omgezet naar master maar zonder resultaat.
Wegens andere werkzaamheden even gestopt met het proberen. De sharkoon wel aangesloten gelaten aan de pc en de pc afgesloten.
Tot mijn stomme verbazing blijkt vanavond dat mijn pc absoluut niet meer wil opstarten, via de aan/uit knop komt er geen reactie, het lijkt alsof er geen stroom meer wordt geleverd. Ook na loskoppelen sharkoon geen verschil.
Weten jullie wat dit kan zijn, lijkt op een voedingprobleem, maar hoe kan dit ontstaan zijn?
Groeten,
René :cry:
Update: Thans PC weer lopende, na een nacht alles ontkoppeld te hebben?? Geen flauw idee wat dit probleem was. Echter de HD via de sharkoon wordt nog steeds niet herkend, de sharkoon zelf wordt wel gevonden en bij hardware weergegeven als usb apparaat voor massaopslag, echter in mijn computer wordt de HD niet getoond. Ook op mijn laptop gebeurt hetzelfde. HD werkte nog bij demontage uit oude PC.
Waarom kan ik de HD niet vinden?