Mediaspelers > Fantec mediaplayers

Harddisk benaderen van MM-FHDL

(1/1)

elfregadero:
Ik heb vandaag een MM-FHDL ontvangen met 1TB HDD. Het lijkt alsof ik de HDD niet kan benaderen. Ik heb een aantal dingen geprobeerd.

- Ik heb de speler aangesloten op stroom en via de USB-kabel verbonden aan de PC. Ik verwacht de HDD te zien als een externe HDD op mijn computer.
- Ik heb een externe schijf verbonden aan de speler middels USB. Ik kan bij File Copy wel de bestanden van de USB-schijf selecteren, maar niet overzetten naar de interne HDD.

Overigens krijg ik de behuizing niet open om de HDD op een andere manier te proberen.

Doe ik het verkeerd of ligt die idd aan de HDD.

Bij voorbaat dank voor alle reacties.

Niels

Bjorn:
Bij deze spelers moet hij eerst op de TV worden aangesloten. Je krijgt dan een scherm waarin je gevraagd wordt hoe je de schijf wilt indelen. Als dat gedaan is kun je de speler op de PC aansluiten.
Als je dit scherm niet gezien hebt dan kun je dit alsnog onder instellingen doen.

elfregadero:
Björn,

Bedankt voor je reactie. Ik ga het vanavond nog proberen.

Niels

elfregadero:
Ik heb scherm voor de indeling niet gezien en krijg deze ook niet te zien via de instellingen. Ook het formatteren van de HDD is niet mogelijk. Ik kan alleen kiezen voor 'Cancel'.
Kun je aangeven hoe ik de behuizing openmaak, ik wil de HDD graag op een ander manier testen.

Bjorn:
Volgens mij staat in de manual hoe hij open moet..

joepk:
Ik heb exact hetzelfde probleem als Niels. Ook niet eerst aan de TV aangesloten.

Ik denk dat er probleem is met de HDD. Helaas krijg ik 'm niet open.
Zitten er schroeven in of moet ik iets meer geweld gebruiken.
In de handleiding staat alleen: "Please loosen the screws (if present) of the aluminium frame."
Are there any screws and where?

Bjorn:
Het zou kunnen dat de schroeven onder de rubber voetjes zitten (ik weet het van dit model niet uit mijn hoofd)

Navigatie

[0] Berichtenindex

Naar de volledige versie