Product ondersteuning > Mobile Harddisks

Sharkoon SATA QuickPort DUO USB 3.0

(1/1)

TheFons:
LS,
Ik heb deze Sharkoon nu precies één maand, maar nu weigert de disk poort één om aan te gaan.
De schijf heb ik nu verhuisd naar poort 2, en die werkt wel.
Het blauwe lichtje van Disk 1 van de aan/uit button gaat ook niet meer branden en de schijf, als die in dat slot zit, doet niets meer.
zoals gezegd. de disk werkt wel in poort 2, en daar gaat ook het blauwe lichtje aan en uit bij gebruik van die power button
Kunt u mij aangeven of u de sharkoon vervangt, of moet hij gerepareerd worden onder de garantie?

Ik woon in Haarlem en kan de Sharkoon makkelijk langs brengen
m.vr.gr.

Fons Maartens

ps, ik ben dik tevreden met de performance van de sharkoon, in combinatie met de gelijktijdig gekochte ICY BOX IB-AC604 USB 3.0 PCI Express Card
Wel was het zoeken naar een MOLEX power connector verloop stekker voor mijn SATA only PC (die dus geen molex connectors heeft.) Op marktplaats een SATA to MOLEX adapter gevonden, waarna ik pas de USB3.0 kon gebruiken.

Bjorn:
Goedemorgen,

Kom er maar even mee langs dan vervangen we hem. We hebben er overigens niet heel veel staan, dus als je niet vanmorgen komt even bellen of mailen voor de voorraad.

Groet
Björn

TheFons:
Bij de shop langs geweest, sharkoon omgeruild, thuisgekomen aangesloten en schijf geplaatst. All is ok
Thx voor de snelle service

m.vr.gr.
Fons

Navigatie

[0] Berichtenindex

Naar de volledige versie