Mediaspelers > Fantec mediaplayers
Fantec MM-FHDL Vragen
Anonymous:
Verloopt de garantie bij het openmaken van dit apparaat?
Ik las ergens trouwens dat deze te koop was voor €139 ipv de €169. Fout of een tijdelijke actie ofzo?
Bjorn:
De garantie verloopt niet. De prijs van 139 die in computertotaal is terechtgekomen is helaas onjuist. De correcte prijs is 169 euro.
Stefan:
Als ik mijn mm-ffhdl wil aansluiten met de meegeleverde usb kabel aan mijn laptop dan krijg ik een melding met USB apparaat wordt niet herkend.
De 1e keer dat ik m aansloot via deze kabel lukte het overigens wel.
wat kan ik doen?
bengroenewoud:
Volgens mij aan je tv hangen en eerst formatteren........
Succes
Ben
Stefan:
Schijf is al geformtateerd geweest. moet dat nog een keer gebeuren?
bengroenewoud:
Als de schijf al geformatteerd is, dan zou die herkend moeten worden "zowel op je TV als op je PC"
Als nu blijkt, dat de schijf niet (meer) herkend wordt, dan zou ik de schijf opnieuw formatteren.
Als dat lukt door hem opnieuw aan je TV te hangen, dan is dat een oplossing.
Lukt dat niet, dan kun je het natuurlijk proberen te formatteren via je computer.
Lukt dat ook niet, dan denk ik dat er toch iets is misgegaan en is mogelijk je harddisk stuk.
Verder kan ik je niet helpen.
Succes
Ben
Stefan:
ik kan wel gewoon werken op de tv. En via draadloos netwerk files van mijn pc naar de schijf van de mediaplayer kopieren gaat ook. Het enige wat hij dus niet meer doet is het apparaat herkennen op mn pc als ik via USB kabel aansluit.
Maar zal nog wel eens formateren, kijken of dat helpt.
bengroenewoud:
Formatteren zal dan dus niet helpen.
Als je een ander apparaat via je USB kabel aansluit, wordt dan dat apparaat wel herkend?
Het kan natuurlijk ook zijn dat je USB kabel of je USB poort stuk is.
Dus probeer ook een andere poort of een andere kabel als dat mogelijk is.
Stefan:
Ja andere apparaten doen het wel (camera stick). Heb ook andere poorten geprobeerd inderdaad werkte ook niet. Terugsturen enige optie nog denk ik?
bengroenewoud:
Ik zou toch een poging wagen met een andere USB kabel
Ben
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
Naar de volledige versie