Product ondersteuning > Mobile Harddisks
Sharkoon SATA QuickPort Pro blijft knipperen
(1/1)
marcov:
Ben nu 2 jaar in het bezit van mijn Sharkoon SATA QuickPort Pro. Maak er relatief weinig gebruik van (af en toe backup), maar altijd wel tevreden. Tot vandaag, bij aanzetten blijven de rode en blauwe LEDjes alleen maar knipperen. Er gebeurt verder helemaal niets.
Komt dit misschien iemand bekend voor? Is de Sharkoon echt overleden?
Groet,
Marco
Bjorn:
De schijf die erin zit is wel zekerweten in orde?
marcov:
Ik zie geen verschil tussen wel/geen schijf er in. Kan helaas niet met een andere schijf testen.
Dus zelfs als ik alleen stroom op de Sharkoon zet, zonder verdere connecties te maken, beginnen de LEDs te knipperen.... of is dat 'normaal'?
Groet,
Marco
Bjorn:
Zonder schijf hoort hij gewoon constant te branden, dus ik denk dat ie stuk is. Als je ons even een direct mailtje stuurt met o.a. het ordernummer erin dan sturen we instructies over hoe nu verder te handelen.
marcov:
--- Citaat ---Beste Marco,
Ik heb eindelijk een reply van Sharkoon. Het blijkt dus dat ze vrij streng zijn als het gaat om garantie.. Omdat in uw geval het al maanden is kunnen we hierdoor het product niet meer in behandeling nemen. Verder weten we hier geen alterantieve oplossing waar u ter plekke wat aan zou hebben.
Met vriendelijke groet, Mobile Harddisk Solutions.
--- Einde van citaat ---
Bedankt voor het proberen Mobile Harddisk Solutions...
Dikke pech dus.... :( geen Sharkoon meer voor mij! :evil:
Marco
Navigatie
[0] Berichtenindex
Naar de volledige versie