Mediaspelers > Fantec mediaplayers

Bluray menu's en firmware

(1/1)

bengroenewoud:
Sinds 2dagen een Fantec MM-FHDL 2 gb ub in mijn bezit. Begin al aardig wegwijs te worden. (lijkt mij een prima apparaat)
Ik zie echter geen kans om de menustructuur te gebruiken van de door mij zelf geproduceerde Blu Ray  films
Ter info: Vanaf de naam vaa de film kom ik in .m2ts bestanden, waravan meestal 100.m2ts de inhoud van mijn menu is. Ik wil uiteraard graag opstarten met deze menu's ......
Doe ik iets fout of kan het apparaat dit niet aan?

Voor wat betreft de firmware heb ik gezien dat op de site updates zouden zijn voor het apparaat met darabij het advies om dit niet te doen als je geen problemen hebt???!!
Wat nu te doen? Inderdaad laten zo het is, of de instructies volgen op blz 41/51 van de handleiding?

Bij voorbaat dank voor de hulp
Groet
Ben

Bjorn:
De FHDL speelt volgens mij geen menu's van Blu-Ray's.
Firmware updaten.. Tsja, de enige zegt "if it aint broken, don't fix it" en de ander zegt gewoon installeren. Ik ben van de laatste categorie ;)

bengroenewoud:
Hallo Bjorn,
Bedankt voor je reactie. Jammer dat er geen BluRay menu's afspeeelt. Misschien komt er wel een update>>>>>>>>>>>?????
Firmware updates uitgevoerd en nuben ik van mijn probleem af, dat ik een netgeruikersID en password hoef in te vullen. Positief dus.
Nadeel van de update is dat het systeem trager lijkt te zijn geworden.
Groet
Ben

Navigatie

[0] Berichtenindex

Naar de volledige versie