Product ondersteuning > Externe Harddisks
Sharkoon Quickport, HD vraagt om Formatteren!
(1/1)
Tomba:
Beste...,
Heb een vraag.
Heb zojuist via jullie een Quickport Combo HDD Docking Station ontvangen. Heb deze aangeschaft aangezien 1 laptop niet meer wil opstarten en er een recovery moet gaan plaatsvinden.
Op de HD in deze laptop staat uiteraard nog informatie die ik graag wil proberen te behouden. Heb de 2,5 "HD uitgebouwd en in het Docking Station gedaan. Krijg nu in beeld 3 partities: schijf F; Schijf G; en Schijf H. Op Schijf H staat Recovery, op Schijf F staat niks en kan ik wel openen, schijf G; kan ik niet openen en geeft de laptop aan aan dat ik deze moet formateren!
Helaas staan denk ik net al de gegevens op deze G schijf partitie.
Weet iemand een manier om deze toch te kunnen benaderen/backuppen??
Alvast heel erg bedankt voor de eventuele tips!
Gr. Tomba
Bjorn:
Zoek even in Google op "Data recovery software". Er is heel veel software waarmee je een beschadigde harddisk (deels) kunt backuppen.
Tomba:
Beste Björn,
Hartelijk dank voor je snelle reactie.
Helaas kan ik die ene partitie, door mijn laptop aangegeven als schijf G:, niet benaderen. Heb nu ook met recovery software geprobeerd maar die zeggen steeds dat die partitie G, geformatteerd moet worden.
Dus kan deze op géén enkele manier benaderen dus een recovery programma erover laten draaien doet die niet!
Bjorn:
Met de juiste recovery software kun je schijven die niet geformatteerd zijn gewoon scannen. Je moet dan een raw scan uitvoeren.
Tomba:
Wederom dank, dan ga ik ff verder zoeken naar de juiste software!
Navigatie
[0] Berichtenindex
Naar de volledige versie