Is het op de een of andere manier mogelijk om de AC Ryan DVR HD (Dual DVB-T) zo aan te sluiten via het Digitenne-kastje, dat ik alle zenders op kan nemen?
Bij dat model zou je de digitenne box op de analoge ingang kunnen aansluiten. Je doet dan al het 'zapwerk' op de digitenne box en de dvr neemt dan gewoon alles op dat op die ingang binnenkomt.
Thanx voor de snelle antwoorden! Klinkt nog niet helemaal optimaal, maar zover ik weet zijn die er ook (nog) niet. Ik ben een redelijke leek ik deze, maar in onze tv kan ik ook een Digitenne kaart stoppen (PCMIA card ofzo?). Zijn er dan misschien meer mogelijkheden? Ik wil eigenlijk maar 2 dingen: - opnemen op hd - streamen via wifi
Als je die digitenne kaart ook in je tv kunt gebruiken, en je tv heeft ook een av-out, dan zou je die kunnen gebruiken. Is niet perse handiger. Als ik eerlijk ben vind ik het doorgaans nog steeds het handigste om gewoon een recorder van digitenne te gebruiken en een losse mediastreamer. Dan heb je tenminste wel de tv-gids om opnamen te programmeren etc.
OK, en dan nu mijn laatste vraag. Ik heb het bovenstaande even in acht genomen en twijfel nu tussen de dual tuner en de analoge/dbv-t tuner. Als ik het allemaal goed begrepen heb kan ik ned1, 2 en 3 free-to-air opnemen, en andere zenders alleen als ik de tv op dat kanaal heb staan. Eigenlijk is dat prima voor mij. Maar welke van de 2 kan ik nu het beste bestellen? Wat raadt u mij aan? Nogmaals dank voor alle snelle reacties!
Volgens mij staat het antwoord hierboven al De versie met dvb-t en analoog kan ook analoog opnemen van de tv. De dual dvb-t kan dat niet. Dan moet je dus de eerste hebben.