HDI Dune of Popcorn Hour

HDI Dune of Popcorn Hour

Berichtdoor BergenB » 23 jan 2010 03:19

Hallo, ben van plan bij jullie een mediaspeler aan te schaffen maar kan niet kiezen tussen de Dune en de Popcorn. Ik wil in ieder geval Gigabit Lan omdat ik de speler ook als Nas wil gebruiken. Heb geen behoefte aan Blu-ray maar wel een grote schijf erin, deze moet wel stil zijn, dus liever geen fan.

Hoor graag meer meningen hierover. Alvast bedankt.
BergenB

Re: HDI Dune of Popcorn Hour

Berichtdoor Bjorn » 25 jan 2010 13:33

Hardwarematig ontlopen beide spelers elkaar niet echt. Het verschil zit hem meer in de firmware. De Dune zit goed in elkaar en is stabiel, maar je kunt zelf weinig veranderen aan de firmware. De PCH daarentegen is volledig aan te passen naar eigen wens (zie bijv. www.networkedmediatank.com), maar de prijs die je daarvoor betaalt is dat de PCH misschien iets minder stabiel is.
Bjorn
Actief lid

Berichtdoor BergenB » 25 jan 2010 18:57

Ahhh, nu maak je het nog moeilijker. Had eigenlijk al besloten om toch voor de PCH te gaan maar ben nu toch weer aan het twijfelen. Heb inderdaad wel gezien dat er meer support en info is te vinden over de PCH. Zit op het moment nog in China voor me werk en heb nog een weekje om te bedenken wat ik ga doen. Volgende week bestel ik in ieder geval 1 van de 2 bij je.

Bedankt voor de reactie
BergenB

Berichtdoor BergenB » 27 jan 2010 05:47

Heb me toch nog even verder in de mediaspelers verdiept en ben nu toch tot het besluit gekomen om voor een PCH A-200 te gaan. Dit omdat ik de BR functie niet nodig heb.

Enig idee wanneer ze bij jullie binnen gaan komen?
BergenB

Berichtdoor Bjorn » 27 jan 2010 13:34

Heel misschien nog deze week, maar ik gok eerder op volgende week.
Bjorn
Actief lid

Keer terug naar Algemeen