door Albert » 29 mei 2010 14:20
Hallo,
Afgelopen week heb ik de woxter i-cube 750 besteld bij mobile-harddisk.nl (werd supersnel geleverd, grote pluim voor MH:)).
Ik had van tevoren al even op internet gekeken en gezien dat er nieuwe firmware uit was gekomen, maar verder nog niet meer over gelezen. Toen ik de Woxter eenmaal had merkte ik dat de radio-streaming functie niet werkt, hij schakelt dan ineens uit.
Toen ik opzoek ging naar de nieuwe firmware, zag ik dat niet iedereen onverdeeld positief was over de nieuwe firmware, zo zouden de ondertitels niet meer werken na een update en ging de upgrade bij een enkeling zelfs helemaal niet goed zodat hij er niets meer mee kon.
Op dit moment werkt de woxter verder prima, alleen doet de i-net radio streaming het dus niet, en zag ik dat er ook een firmware release is die youtube ondersteund, hetgeen ik wel erg graag zou willen.
Ik vroeg me af; stel dat ik de firmware zou upgraden, maar hij blijkt inderdaad niet te bevallen (om welke reden dan ook), kan ik dan terug naar de oude firmware, en zo ja; waar vind ik die?
Alvast dank voor de reactie(s)!